Ex4Me

Totalul afișărilor de pagină

ADSENSE

GOOGLE CĂUTARE PERSONALIZATĂ

căutare personalizată

13 feb. 2012

MESAJE DE VALENTINE'S DAY 14 FEBRUARIE 2012 - 14.02.2012

Valentine's Day Graphics

Si uite cum dintr-o pura intamplare, soarta mi te-a scos in cale. Eram
noi doi si o pasiune ce ne lega mai presus de cele pamantesti, eram
greu de inteles, dar stapani peste o iubire ce invingea totul, o iubire
suprema greu de egalat...

Ai devenit soarele ce-mi lumineaza zilele, esti esenta cu care ma
hranesc in clipele mele de slabiciune, esti mana puternica ce mereu ma
indruma pe calea cea buna, esti mica mea bucatica rupta din Rai, esti
ingerul ce mi-ai fost trimis pentru a-mi indrepta calea si a ma face sa
cunosc adevaratul sens al vietii si al iubirii sfinte, esti totul si asa vei
fi mereu!

Fiecare suflare a mea, fiecare gest reflecta tot mai mult dragostea ce
ti-o port. Nu trece secunda in care imaginea ta sa nu-mi perturbeze
gandurile si ca un fior sa nu ma faca sa tresar si sa tanjesc dupa dulcele
tau sarut...

Azi e ziua noastra, e ziua iubirii care ne-a antrenat in atatea clipe
nemasurabile de fericire necontenita si iubire angelica. Iar cu ocazia
acestei zile, din suflet vreau sa-ti urez zile pline de iubire, de
fericire si implinire.

Fie ca iubirea ce ne leaga, sa nu se disipe niciodata si sa se pastreze
vesnic. Sa facem din ea un model pentru a-l oferi si celorlalti,
precum o lectie de iubire adevarata tuturor celor ce inca nu traiesc destul
de intens dragostea de care au parte, "sa daruim totul, sa sacrificam
totul fara speranta de rasplata".

Sa ma faci cea mai fericita fiinta, sa traiesc pentru totdeauna in al
noualea nor asa cum ma faci sa traiesc acum. Niciodata sa nu uitam
cuvintele ce ne incanta ziua, simple si minunate, spuse in cel mai calduros
mod, sa nu uiti niciodata sau sa incetezi a spune TE IUBESC!

Sa iubesc, sa te iubesc si iarasi sa iubesc fiinta ce imi este alaturi
zi de zi, clipa de clipa... asta este ceea ce-mi doresc !
Fie ca mereu sa traim in aceeasi aura plina de nebunii facute din
iubire, fie ca timpul si batranetile sa nu ne desparte ci dimpotriva sa ne
aproprie si mai mult!

Sa aveti cu totii parte de un Valentine's Day in care iubirea sa va
inconjoare si sa va coopteze in jocul ei nastrusnic si inocent.

Lasati-va purtati pe aripile iubirii, uitati de toate rautatile ce ne
inconjoara, doar iubiti si veti fi iubiti!

Atat de mult...
Daca viata ta ar depinde de dragostea pe care ti-o port, ai fi
nemuritoare.

Un sarut pentru tine
Pun un sarut in palma ta. Un sarut plin de bucurie, pasiune, dragoste.
Acum du mana la gura!

Definitie
Dragostea? Cerul pe care salasluieste “te iubesc”!

Pentru tine
Iti multumesc ca ai introdus cuvantul “dragoste” in dictionarul
vietii mele!

Putina gramatica
Tu esti trecutul, prezentul si viitorul verbului “a iubi”.

Doar tu existi
Privesc soarele si vad parul tau auriu, privesc marea si vad ochii tai
albastri, privesc lumea si te vad doar pe tine!

Dragoste curata
Anul acesta m-am gandit sa petrecem ziua de Sf. Valentin intr-un mod
curat si sanatos. Hai sa ne intalnim sub dus!

Adevarata bogatie
M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit
doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine. Abia
atunci am realizat cat de bogata sunt!

Vis de iubire
A te indragosti este atunci cand el adoarme in bratele tale si se
trezeste in visele tale!

Dragoste deplina
Dragostea nu este numai flori, zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi,
dorinta, pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi
puterea.

Limbajul iubirii
Dragostea nu are nevoie de cuvinte, ea vorbeste prin priviri si
atitudini.

Fulgi de iubire
As vrea sa fiu un fulg, sa ma topesc in bratele tale, sa-ti explorez
trupul si sufletul. Lasa-ma sa te iubesc... Acum ca Ziua Indragostitilor se apropie si parca atmosfera se schimba, devine mai plina de iubire si de intelegere, stau sa ma gandesc la zilele de Sfantul Valentin petrecute impreuna cu tine. Poate nu am avut mereu inspiratie sa-ti iau cadoul pe care il voiai, dar anul acesta l-am gasit. Sper sa-ti placa si sa-ti fie drag, pentru ca in el am inchis o parte din inima mea, o marturie a dragostei imense pe care ti-o port si care pare sa se intregeasca in fiecare zi. In el se afla lucrurile pe care as vrea sa ti le spun in fiecare zi si parca nu reusesc. Vreau sa stii ca te iubesc si ca esti o inspiratie pentru mine: ma inspiri sa fiu o persoana mai buna in fiecare zi.
De Sfantul Valentin vreau sa iti spun ca iubesc motivele pe care mi le dai in fiecare zi pentru a te iubi: zambetul tau, ochii tai, bunatatea ta, atentiile pe ca mi le faci si modul in care imi inseninezi viata.

Ti-am auzit numele si nimic nu m-a putut opri sa te intalnesc, mi-ai vorbit si am inteles ca nimic nu e intamplator. Ai simtit ca te caut si ai aprut odata cu Sf. Valentin, sa-mi darami o lume pentru a-mi construi alta, asa cum am visat.

Pentru tine am creat o floare cu totul si cu totul speciala:
Am pus intr-un boboc rosu de trandafir flacara pasiunii mele si am lasat-o sa arda. Am luat apoi o cupa de crin - simbol al curateniei dragostei mele - si am asezat trandafirul in ea.

Niciun comentariu: