Ex4Me

Totalul afișărilor de pagină

ADSENSE

GOOGLE CĂUTARE PERSONALIZATĂ

căutare personalizată

23 aug. 2013

ÎNMORMÂNTAREA LUI FLORIN CIOABĂ - REGELE ŢIGANILOR DIN ROMÂNIA - 23.08.2013

Slujba de înmormântare a lui Florin Cioabă

va începe

vineri 23.08.2013

, la ora 11.00, în curtea casei acestuia, unde va fi amplasată o scenă pe care invitaţii îşi vor rosti mesajele, apoi va fi citit testamentul, după care cortegiul funerar, care va fi deschis de un car alegoric, va pleca spre cimitir. Dorin Cioabă, fiul cel mare al autointitulatului rege al romilor, a declarat că vineri, la ora 11.00, la catafalcul lui Florin Cioabă va începe o slujbă condusă de Beniamin Poplăcean, preşedintele bordului de conducere al Institutului Teologic Baptist. Ceremonia religioasă va fi urmată de citirea testamentului şi de încoronarea lui Dorin Cioabă ca rege al romilor, după care participanţii vor pleca din curtea palatului spre

Cimitirul Municipal Sibiu

. Cortegiul funerar va fi deschis de un car alegoric, iar funeraliile vor include şi cântece religioase, dar şi muzică de fanfară. "Între toate titlurile tatălui meu, cel de slujbaş al lui Dumnezeu era cel mai important. La ora 11.00 va începe predica şi slujba de înmormântare. Apoi, afară, în curte, va continua slujba şi se vor citi mesajele invitaţilor pe o scenă care va fi amplasată acolo. După transmiterea mesajelor, vom trece la punctul cel mai dureros pentru familie, pentru mama mea. Este vorba despre citirea ordinii succesorale a tatălui meu, de încoronare şi citirea primului testament al tatălui meu: testamentul politic şi modul în care se va împărţi averea tatălui meu. Se cuvine ca să primească fiecare ceva, pentru că tata a avut multe lucruri, multe titluri, iar eu şi fratele meu trebuie să le ducem mai departe", a spus Dorin Cioabă. Potrivit lui Dorin Cioabă, el va primi coroana lui Florin Cioabă de la fratele său, Daniel, de la mama sa, Marica şi de la cei care i-au fost consilierii tatălui său. "Înainte ca tata să plece din casă, mi se va da coroana. Coroana mi-o va înmâna mama mea, fratele meu şi cei care i-au fost consilieri tatălui meu, oamenii cu grad în conducerea Casei Regale", a mai declarat Dorin Cioabă. Potrivit acestuia, joi seară s-a întrunit Consiliul Coroanei, care a luat horărârea "firească, normală", ca el să fie moştenitorul coroanei. "E o hotărâre firească, normală. Coroana se moşteneşte, cum tata a moştenit-o de la bunicul meu. Aceasta a fost dorinţa tatălui meu. Mă gândeam că acest lucru se va întâmpla mult mai târziu. Mai aveam multe de învăţat de la tata. Sunt pregătit! O să încerc să fac totul bine. Am învăţat multe de la tata şi multe le-am furat, ca să zic aşa, cu ghilimele, pentru că tata mă lua peste tot cu el, uneori chiar obligat”, a mai spus fiul cel mare al lui Florin Cioabă. Acesta a adăugat că după încoronare se va rosti "Regele a murit, trăiască regele", urmând ca Florin Cioabă să fie dus spre Cimitirul Municipal Sibiu, unde va fi înmormântat alături de tatăl său, fostul rege al romilor Ion Cioabă. Totodată, Dorin Cioabă a spus că focul care arde din noaptea în care a fost adus acasă Florin Cioabă va fi stins în momentul în care cortegiul funerar va pleca de acasă, urmând ca la fiecare intersecţie importantă de pe drumul spre cimitir să se facă opriri pentru rugăciune.

VIDEO DE LA ÎNMORMÂNTAREA LUI FLORIN CIOABĂ - REGELE ŢIGANILOR DIN ROMÂNIA :


Niciun comentariu: